Adviseurs onderzoek; tevredenheid over marketing én sales communicatie en samenwerking
De relatie met u als adviseur is voor ons belangrijk. Daarom blijven wij investeren in onze salesafdeling en onze marketing uitingen, zodat wij nu en in de toekomst zo optimaal met u in contact blijven.
U en uw collega adviseurs hebben er voor gezorgd dat jaarlijks tussen de 20.000 en 30.000 mensen geholpen zijn aan een passende hypotheek van één van onze 4 hypotheekmerken; Centraal Beheer, Syntrus, Woonfonds en Attens. Daarnaast zijn wij onlangs gestart om ook andere Centraal Beheer producten via het intermediair te distribueren, zoals voornamelijk de Centraal Beheer Overlijdensrisicoverzekering, maar ook de producten voor pensioen- en lijfrente opbouw en uitkering. Dit alles om de samenwerking te verbreden.
Dit doen wij voornamelijk in samenwerking met ca 2000 onafhankelijke advieskantoren in Nederland. Wij zijn benieuwd wat u van deze samenwerking vindt.
Hier volgen 6 vragen, die u ongeveer 1 tot 2 minuten tijd kosten.
Als u onze 4 hypotheekmerken zou moeten beoordelen en vergelijken met anderen hypotheekmerken in NL, denkend aan het merk, de samenwerking, de producten, processen en de rentes.
2. Hier volgen vragen over de hypotheek acceptatie-afdeling. Geef elk punt een cijfer 1 t/m 10.
3. Sluiten onze producten aan bij de actuele behoeftes in uw adviespraktijk? 1 t/m 10.
Wij doen veel marketing richting adviseurs (nieuwsbrieven, LinkedIn posts, eigen events zoals de Beterweters Blikken Vooruit, campagnes, aanwezigheid op beurzen of bijvoorbeeld onze website en andere zaken)